Number of the records: 1  

Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch

  1. Title Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch
    Author infoKristína Čizmadiová
    Author Čizmadiová Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 31-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 341 - Medzinárodné verejné právo
    Keywords diplomacia hospodárska * obchod zahraničný * ministerstvá * podnik malý * podnik stredný * marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza finančná
    AnnotationEkonomická dimenzia diplomacie. Formy presadzovania ekonomických záujmov štátu v zahraničí. Malé a stredné podniky (MSP) a medzinárodný trh počas krízy. Reakcie malých a stredných podnikov na hospodársky pokles. Merkatingová politika malých a stredných podnikov. Vzťahový marketing v MSP. Úlohy pre manažérov na prekonanie dôsledkov krízy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01864-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.