Number of the records: 1  

Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy

  1. Title Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy
    TranslationMarket penetration of SMEs to the foreign markets
    Author infoPeter Knapik, Ivana Siegl Kniežová
    Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Siegl Kniežová Ivana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 53-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik malý * podnikanie malé * podnik stredný * podnikanie stredné * trh medzinárodný * manažment * riadenie podnikové * zákazníci * ponuka * dopyt * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnnotationZmeny v postupoch úspešných malých a stredných firiem v EÚ pri prekonávaní dôsledkov krízy a prenikaní na medzinárodné trhy. Kríza manažmentu a riziká. Alternatívne riešenia pre malé a stredné podniky. Spolupráca výrobných a obchodných firiem a oživenie dopytu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01864-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.