Number of the records: 1  

Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí

  1. Title Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí
    Author infoMária Šášiková
    Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 336-342. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * siete sociálne
    AnnotationNástup novej generácie zákazníkov, s iným životným štýlom, pre ktorých marketéri museli vyvinúť iný komunikačný prístup. Pripojenie sa k sociálnej sieti, potreba zaujať pomocou netradičných médií, či dosiahnutie zážitku z komunikovaného marketingového posolstva sú neodmysliteľnými súčasťami súčasného prístupu k marketingovej komunikácií. Guerilla marketing, vírusový marketing, event marketing, product placement, mobilný marketing, podprahová reklama.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.