Number of the records: 1  

Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu

  1. Title Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu : diplomová práca
    Author infoJozef Káan, školiteľ: Jana Pásztorová
    Author Káan Jozef
    Another authors Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2011. - 81 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number856438

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.