Number of the records: 1  

Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku

  1. Title Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku
    Author infoLukáš Šveda, Peter Štefaňák
    Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Štefaňák Peter EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 361-364. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 17 - Etika. Morálka
    Keywords predajcovia * etika * etika podniková * správanie
    AnnotationNová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Dôležitosť manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-029, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.