Number of the records: 1  

Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard

  1. Title Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard
    Author infoAdela Klepáková
    Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document Enterprise risk management: záchranný model na budovanie dlhodobej konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých prác : vedecký seminár k riešeniu projektu VEGA 1/0121/10 konaný pri príležitosti Týždňa vedy a techniky na Slovensku : Košice 11.11.2011. S. 121-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3342-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords metódy riadenia * metóda BSC * riadenie strategické * výkonnosť * podnik * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPodstata metódy Balanced Scorecard. Miera využívania metódy BSC v praxi. Pohľad na zákaznícku stránku BSC. Analýza zákazníckej perspektívy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01893-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.