Number of the records: 1  

Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy

  1. Title Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy
    Author infoVeronika Konštiaková
    Author Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 176-180. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords trh zahraničný * maloobchod * spoločnosti * retailing
    AnnotationŠpecifiká, ktoré vplývajú na rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničné trhy retailových spoločností a možnosti, ktoré sa im núkajú pri zvážení jednotlivých aspektov a charakteristík pre retailové spoločnosti. 6 hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia o spôsobe vstupu na zahraničný trh.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-037, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.