Number of the records: 1
Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku
Title Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku Author info Nikoleta Krecháčová Author Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 190-193. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Note VEGA 1/0228/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Keywords podnik * plán marketingový * predaj * predvídanie * plán podnikový * plán strategický Annotation Miesto plánovacieho systému v modernom manažmente. Faktory ovplyvňujúce marketing a rozhodovanie pri zostavení plánov predaja. Plánovanie v marketingu. Proces marketingového plánovania. Vzťah prognózy predaja a marketingového plánu. Predvídanie predaja. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-038, originál dokumentu
article
Number of the records: 1