Number of the records: 1  

Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty

  1. Title Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty
    Author infoRóbert Rehák
    Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 273-278. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    NotePMVP 72/2011
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords maloobchod * prevádzky * prostredie podnikové * imidž * dizajn * hodnota pridaná ekonomická
    AnnotationAtmosféra maloobchodnej prevádzky - mimoriadne významný faktor, ktorý ovplyvňuje zákazníka nielen pri jednorazovom nákupe vo vybranej prevádzke, ale formuluje aj jeho dlhodobé návyky navštevovať konkrétnu prevádzku. Tvoria ju základné, aktívne a pasívne prvky. Pre hodnotenie úrovne atmosféry prevádzky je potrebné sledovať jej efekt na obrat, priblíženie sa alebo vzdialenie sa správaniu zákazníkov, imidž prevádzky, mieru udržania si zákazníkov, segmentáciu trhu a uniformitu dizajnu, vplyv a dopad zamestnancov na atmosféru prevádzky, schopnosť reagovať na vzniknuté problémy a projektovanie prostredia prevádzky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-043, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.