Number of the records: 1  

Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment

  1. Title Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment
    Author infoMarta Stašiniaková
    Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 322-327. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * metódy * metódy heuristické * metódy matematicko-štatistické
    AnnotationAutorka sa zaoberá rozličnými metódami, ktoré sa dajú využiť v marketingovom manažmente, od analytických, cez heuristické a matematicko-štatistické metódy, až po rôzne kreatívne taktiky a využitie informačných systémov pre potreby marketingového manažmentu, najmä pre distribučný manažment.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-045, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.