Number of the records: 1  

Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations

  1. Title Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations
    Author infoAndrea Trebuľová
    Author Trebuľová Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 365-367. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords firmy * práca s verejnosťou * internet * siete sociálne * Slovensko
    AnnotationVyužitie sociálnych sietí pre marketingové ciele. Internet, sociálne siete, blogy, diskusné fóra, online spravodajstvo, alebo virálne videá vplývajú aj na klasické ponímanie public relations, ktoré posúvajú o krok ďalej. Komunikácia na sociálnych sieťach pre firmy je behom na dlhú trať.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-046, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.