Number of the records: 1  

Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu

  1. Title Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu : diplomová práca
    Author infoLucia Grosmanová, školiteľ: Rastislav Strhan
    Author Grosmanová Lucia
    Another authors Strhan Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Issue dataBratislava, 2011. - 79 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number857109

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.