Number of the records: 1  

Segmentace trhu

  1. Title Segmentace trhu
    Author infoZuzana Šlapalová Čempelová
    Author Šlapalová Čempelová Zuzana
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 47, č. 2 (Únor 2012), s. 39-42. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords segmentácia trhu * marketing * zákazníci * prieskum trhu * vek * muži * ženy * demografia * psychológia * behaviorizmus * geografia
    AnnotationSegmentácia trhu - módna záležitosť alebo užitočný marketingový nástroj? Segmentácia trhu krok za krokom. Kritériá geografickej, demografickej, psychografickej a behaviorálnej segmentácie. Prístup firiem k marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-6 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.