Number of the records: 1  

Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. Title Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
    Parallel titleThe Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication
    Author infoŠtefan Eisele, Júlia Lipianska
    Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová * marketing
    AnnotationPrínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.