Number of the records: 1  

Online marketing strategies for travel agencies

  1. Title Online marketing strategies for travel agencies
    TranslationOnline marketingové stratégie pre cestovné agentúry
    Author infoMartin Volek
    Author Volek Martin EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 590-599. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * siete sociálne * médiá * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * agentúry cestovné * ruch cestovný
    AnnotationÚlohy online marketingu a jeho výhody v porovnaní s tradičným marketingom. Koniec tzv. "obťažujúceho" marketingu. Optimalizácia vyhľadávacích nástrojov. Online marketing v sociálnych médiách a na sociálnych sieťach.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-012, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.