Number of the records: 1  

Co to znamená, když oči promluví?

  1. Title Co to znamená, když oči promluví?
    Author infoOndřej Henrik
    Author Henrik Ondřej
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 34-35. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * zrak
    AnnotationWorkshop v Českej republike zameraný na výmenu skúseností s projektami využívajúcimi sledovanie dráhy zraku, t. j. s očnou kamerou. Účastníci workshopu: Česko, Slovinsko, Maďarsko, Rusko, Rakúsko a Rumunsko. Posúdenie vhodnosti kombinácie eye-trackingu s ďalšími modernými metódami - neuromarketingom a biometriou a nastavenie štandardov pre použitie tohto typu marketingového výskumu na nadnárodnej úrovni.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-7 + 6 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.