Number of the records: 1  

Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem

  1. Title Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem
    Author infoVanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 9-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746
    NoteAPVV SK-PL0040-09
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords zodpovednosť spoločenská * biopotraviny * bioprodukty * marketing * ochrana zdravia * správanie spotrebiteľa * podnikanie zodpovedné
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firiem v kontexte produkcie biopotravín. Bioprodukty v podmienkach Slovenska. Súčasný stav marketingu biopotravín. Označovanie a cenová politika bioproduktov. Prieskum v postojov v zameraní na akceptáciu bioproduktov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00159-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 21-23

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.