Number of the records: 1  

Manažment kľúčových zákazníkov

  1. Title Manažment kľúčových zákazníkov
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords predaj * zákazníci * manažment
    AnnotationManažment kľúčových zákazníkov - jeden z významných medzníkov vo vývoji marketingu v poslednom desaťročí. V podmienkach každej organizácie by mali byť určené osoby, ktoré by sa mali individuálne venovať významným zákazníkom. Porovnanie klasického predaja s manažmentom kľúčových zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.