Number of the records: 1
Manažment kľúčových zákazníkov
Title Manažment kľúčových zákazníkov Author info Eva Poliačiková Author Poliačiková Eva Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords predaj * zákazníci * manažment Annotation Manažment kľúčových zákazníkov - jeden z významných medzníkov vo vývoji marketingu v poslednom desaťročí. V podmienkach každej organizácie by mali byť určené osoby, ktoré by sa mali individuálne venovať významným zákazníkom. Porovnanie klasického predaja s manažmentom kľúčových zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
article
Number of the records: 1