Number of the records: 1  

Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí

  1. Title Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí
    Author infoĽudmila Nagyová, Zdenka Kadeková
    Author Nagyová Ľudmila
    Co-authors Kadeková Zdenka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords firmy * konkurencieschopnosť * reklama * kampane reklamné * zákazníci
    AnnotationVzhľadom na silné konkurenčné prostredie a vzrastajúcu náročnosť zákazníka je výber vhodnej formy propagačných aktivít firmy veľmi dôležitý. Dopad reklamy spoločnosti Coca Cola na zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.