Number of the records: 1  

Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny

  1. Title Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny
    Author infoBronislava Molnárová
    Author Molnárová Bronislava
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2012), s. 53-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia elektronická * stránky webové * siete sociálne * siete počítačové * distribúcia informácií * bezpečnosť elektronická
    AnnotationZákladné ciele helpdesku a helpdesková komunikácia pokrývajúca kanály v sociálnych médiách. Interaktívnosť a kvalita komunikácie v sociálnych médiách. Identifikovanie používateľov a využiteľnosť komunikačných kanálov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.