Number of the records: 1
Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny
Title Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny Author info Bronislava Molnárová Author Molnárová Bronislava Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2012), s. 53-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia elektronická * stránky webové * siete sociálne * siete počítačové * distribúcia informácií * bezpečnosť elektronická Annotation Základné ciele helpdesku a helpdesková komunikácia pokrývajúca kanály v sociálnych médiách. Interaktívnosť a kvalita komunikácie v sociálnych médiách. Identifikovanie používateľov a využiteľnosť komunikačných kanálov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-12
article
Number of the records: 1