Number of the records: 1  

Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody

  1. Title Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody : bakalárska práca
    Author infoRobert Hauptvogl, školiteľ: Dáša Zaujecová
    Author Hauptvogl Robert
    Another authors Zaujecová Dáša (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2011. - 49 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number857967

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce938.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.