Number of the records: 1  

Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore

  1. Title Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore
    Author infoEva Kianičková
    Author Kianičková Eva
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 216-222. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * komunikácia marketingová * internet * zákazníci * segmentácia
    AnnotationDnešná doba poskytuje veľa možností na zefektívnenie podnikovej marketingovej komunikácie s využitím nástrojov online prostredia. Internet prispel nie len ku efektívnejšej komunikácií, ale aj k úspore finančných prostriedkov. Príspevok poskytuje prehľad vybraných možností a techník umožňujúcich segmentovať on-line zákazníkov, a tým efektívnejšie cieliť on-line reklamné posolstvo za účelom zvýšenia obratu alebo povedomia o značke či podniku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.