Number of the records: 1  

Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů

  1. Title Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů
    Author infoIveta Němečková
    Author Němečková Iveta
    Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 19, č. 4 (2012), s. 41-42. - Praha : 4H production, 2012. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku
    Keywords Česko * rozvoj pracovníkov * vzdelávanie ďalšie * zvyšovanie kvalifikácie * odbornosť * motivácia * zamestnanci * banky * inštitúcie finančné * prieskum
    AnnotationPrieskum, ktorý bol realizovaný medzi zamestnancami českých bánk a investičných spoločností rozoberajúci podporu vzdelávania a zvyšovania kvalifikácie. Motivácia zamestnancov a význam ďalšieho vzdelávania v týchto inštitúciách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-5 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.