Number of the records: 1  

Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?

  1. Title Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?
    Parallel titleSustainable consumption - foundation of sustainable marketing?
    Author infoKatarína Gubíniová
    Author Gubíniová Katarína
    Source document Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 225-231. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Keywords trh spotrebiteľský * spotreba obyvateľstva * spotreba udržateľná * kôš spotrebný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * spoločnosť konzumná * kvalita života
    AnnotationProblémy s neustále vzrastajúcou spotrebou modernej spoločnosti, ktorá umožnila hromadnú výrobu a masovú spotrebu, čo má priamy vplyv na zákaznícke správanie. Identifikovanie obsahu pojmu udržateľná spotreba a konfrontácia východísk spoločenskej kritiky marketingu tak, aby sa dostala do súladu s princípmi udržateľného marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.