Number of the records: 1  

Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností

  1. Title Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností
    Author infoMarcela Šimková
    Author Šimková Marcela
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 46-48. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zamestnanci * značky výrobkov * zákazníci * firmy * motivácia
    AnnotationZákazníci sú v dnešnej dobe lojálni ku značke. Od značky očakávajú konkrétne správanie. Značka sama o sebe nie je živá, ale ožíva v správaní zamestnancov. Zamestnanci sú obrazom značky. Zákazník je veľmi citlivý na skúsenosť z osobného kontaktu. Firmy by sa mali zamerať na obsadenie kľúčových miest odborníkmi. Zamestnanci ovplvňujú spokojnosť zákazníkov. Ako motivovať zamestnancov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-7 + 6 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.