Number of the records: 1  

Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy

  1. Title Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy : diplomová práca
    Author infoZuzana Kvasničáková, školiteľ: Tomáš Výrost
    Author Kvasničáková Zuzana
    Another authors Výrost Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra účtovníctva a financií
    Issue dataKošice, 2012. - 80 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867276
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.