Number of the records: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Title Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca
    Author infoPeter Verbók, školiteľ: Katarína Grančičová
    Author Verbók Peter
    Another authors Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2012. - 87 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number861660

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha13.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.