Number of the records: 1  

Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy

  1. Title Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy
    Parallel titlePhotography - indisputable part of advertising
    Author infoMarián Poláček
    Author Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 54-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * fotografia
    AnnotationFotografia má schopnosť nezastupiteľným spôsobom sprostredkovať informáciu o vzhľade, tvare, dizajne, prípadne prostredí, než akákoľvek iná forma komunikácie, snáď okrem videa. Obrovský rozmach zaznamenala fotografia v 20. storočí, a ten s rozvojom digitálnej fotografie ďalej pokračuje. Reklama, podobne ako fotografia, zažila svoj najväčší rozkvet tiež v 20. storočí. Uplatnenie fotografie ako špecifickej formy komunikácie v reklame je zrejmé temer v každom prostriedku reklamnej komunikácie, ba častokrát je reklama bez fotografie takmer nepredstaviteľná.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00501-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.