Number of the records: 1  

Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu

  1. Title Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu : bakalárska práca
    Author infoPetra Morávková, školiteľ: Juraj Chebeň
    Author Morávková Petra
    Another authors Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2012. - 58 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number868904

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce911.5 KBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.