Number of the records: 1  

Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ

  1. Title Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ
    Parallel titleThe impact of the current crisis on the international marketing programme of the companies in the EU
    Author infoOtília Zorkóciová, Barbora Brynkusová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 790-806. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * trh medzinárodný * stratégia obchodná * obchod medzinárodný * marketing mix * správanie spotrebiteľa
    AnnotationNové podmienky, ktoré sa vytvorili na medzinárodných trhoch vplyvom globálnej krízy. Analýza ich dosahu na zmeny medzinárodných marketingových stratégií firiem, konkrétne základných prvkov ich medzinárodného marketingového mixu, podmienené zmenami spotrebiteľského správania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.