Number of the records: 1  

Marketingové plánování

  1. Title Marketingové plánování
    Author infoBohuslav Bohuněk
    Author Bohuněk Bohuslav
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 9 (Září 2012), s. 49. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie * plán strategický * analýza swot
    AnnotationŠtyri fázy strategického marketingového plánovania. Desať bodov, ktoré by mal strategický marketingový plán obsahovať. Ako zostaviť núdzový plán. Ako zostaviť ročný (taktický) marketingový plán.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.