Number of the records: 1  

Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek

  1. Title Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek
    Parallel titleSpatial aspects of consumer behaviour in terms of methods of locating retail units
    Author infoPavol Kita, Ján Prílepok
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 43-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords maloobchod * predajne * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * marketing * geografia * systémy informačné geografické
    AnnotationLepšie pochopiť priestorové správanie spotrebiteľov umožňuje porozumieť obchodnej atraktívnosti maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implantácie. Priestorový prvok správania je priamo spojený s metódami lokalizácie maloobchodných jednotiek. Analýza metód lokalizácie predajní: klasické metódy, moderné metódy. Prístup založený na nákupných tokoch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01198-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.