Number of the records: 1  

Metodológia corporatemetrics

  1. Title Metodológia corporatemetrics
    Author infoPetra Solárová
    Author Solárová Petra
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 60-64. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords meranie * meranie výkonnosti * ukazovatele finančné * prostredie podnikové * riziko trhové * riadenie rizík
    AnnotationS činnosťou podniku je spätých príliš veľa rizík. Keďže Slovenská republika je označovaná za otvorenú ekonomiku, čo znamená, že veľká časť podnikov obchoduje na zahraničnom trhu, a so zahraničným obchodom je spojené veľké množstvo trhových rizík. Trhové riziko je riziko straty, ktoré plynie zo zmien podmienok na trhu vedúce k zmene hodnoty finančného ukazovateľa. Tieto riziká musí každá obchodná spoločnosť zohľadňovať pri svojom plánovaní a rozhodovaní, pretože vo veľkej miere ovplyvňujú ekonomickú výkonnosť každej obchodnej spoločnosti. Vymedzenie pojmu corporate metrics. Postup pri meraní trhového rizika.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.