Number of the records: 1  

Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore

  1. Title Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore
    Author infoPetra Kunertová
    Author Kunertová Petra
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 77-83. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords bankovníctvo * siete sociálne * komunikácia marketingová * systémy informačné * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationMožnosti ktoré ponúkajú sociálne siete v oblasti marketingovej komunikácie v bankovom sektore. Primárne analyzovanou sociálnou sieťou je svetovo najznámejšia a najpoužívanejšia sieť Facebook, ktorá má spomedzi všetkých sociálnych sietí v Slovenskej republike najviac používateľov. Nástroj „Facebook page“ ( Facebook-ová stránka) - profil, ktorý si firma vytvorí na sociálnej sieti Facebook. Stránka slúži najmä na informovanie o novinkách a komunikáciu so zákazníkmi, no silným marketingovým nástrojom sú tu aj rôzne zábavné aplikácie a možnosť tvorby kreatívnych a inovatívnych reklamných online kampaní. Všetky pojmy a nástroje sociálnej siete sú orientované na novú podobu Facebook stránok, tzv. „timeline“.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.