Number of the records: 1
Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore
Title Využitie sociálnej siete facebook na marketingovú komunikáciu v bankovom sektore Author info Petra Kunertová Author Kunertová Petra Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2012), s. 77-83. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords bankovníctvo * siete sociálne * komunikácia marketingová * systémy informačné * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Možnosti ktoré ponúkajú sociálne siete v oblasti marketingovej komunikácie v bankovom sektore. Primárne analyzovanou sociálnou sieťou je svetovo najznámejšia a najpoužívanejšia sieť Facebook, ktorá má spomedzi všetkých sociálnych sietí v Slovenskej republike najviac používateľov. Nástroj „Facebook page“ ( Facebook-ová stránka) - profil, ktorý si firma vytvorí na sociálnej sieti Facebook. Stránka slúži najmä na informovanie o novinkách a komunikáciu so zákazníkmi, no silným marketingovým nástrojom sú tu aj rôzne zábavné aplikácie a možnosť tvorby kreatívnych a inovatívnych reklamných online kampaní. Všetky pojmy a nástroje sociálnej siete sú orientované na novú podobu Facebook stránok, tzv. „timeline“. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1
article
Number of the records: 1