Number of the records: 1  

Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu

  1. Title Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu
    Author infoJana Majerová
    Author Majerová Jana
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2012), s. 28-35. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * značky výrobkov * značky maloobchodné * značky výrobné * sponzorovanie * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové
    AnnotationPostavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.