Number of the records: 1  

Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy

  1. Title Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 3-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * mix komunikačný * stratégia obchodná * priemysel farmaceutický * produkty * výroba chemická * kríza hospodárska
    AnnotationZákladné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu.
    Public work categoryScientific titles in home not noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01321-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.