Number of the records: 1  

Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií

  1. Title Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií
    Parallel titlePrivate labels category on telecommunication market
    Author infoAndrea Jazbec
    Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords produkty * značky výrobkov * značky výrobné * predaj * stratégia obchodná * telekomunikácie * Slovensko
    AnnotationZákladné teoretické východiská pre problematiku produktov vlastnej značky maloobchodníka, popis a zhodnotenie aktuálnej marketingovej stratégie kategórie produktov vlastnej značky v reálnom prostredí lídra na trhu telekomunikácií, spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Návrh možných krátkodobých a dlhodobých stratégií na zlepšenie existujúceho stavu s cieľom zvýšiť penetráciu a predaj produktov vlastnej značky tohto mobilného operátora.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-026, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti805.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.