Number of the records: 1
Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem
Title Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem Parallel title Aspects of the use of guerilla marketing in communication strategies of companies Author info Peter Paľko, Marta Šilhárová Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Note PMVP 2316076 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia firemná * stratégia marketingová * kampane reklamné * etika * guerilla marketing Annotation Guerilla marketing - pojem. Základné efekty guerilla marketingu. Guerilla kampane s využitím moderných marketingových metód. Etický aspekt kampaní. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-037, originál dokumentu
article
Number of the records: 1