Number of the records: 1  

Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem

  1. Title Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem
    Parallel titleAspects of the use of guerilla marketing in communication strategies of companies
    Author infoPeter Paľko, Marta Šilhárová
    Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    NotePMVP 2316076
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia firemná * stratégia marketingová * kampane reklamné * etika * guerilla marketing
    AnnotationGuerilla marketing - pojem. Základné efekty guerilla marketingu. Guerilla kampane s využitím moderných marketingových metód. Etický aspekt kampaní.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-037, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.