Number of the records: 1  

Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu

  1. Title Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu
    Author infoLukáš Šveda
    Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 51-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * etika podnikateľská * podnikanie zodpovedné * morálka
    AnnotationNové postavenie a úloha predajcu pri implementácii dlhodobých stratégií etického správania, ktorá vytvára etickú klímu podniku a je jednou z jej činiteľov. Etika v kontakte s marketingom či predajom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.