Number of the records: 1  

Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke

  1. Title Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke
    Parallel titleDesign as competitive advantage of Rona glass company and increasing it’s brand awareness
    Author infoLenka Osuská, Ľubica Knošková
    Author Osuská Lenka
    Co-authors Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5
    NoteKEGA 024EU-4/2012
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords politika výrobková * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * značky výrobné * dizajn * výhody konkurenčné
    AnnotationPozícia dizajnu vo firme, analyzovanie silných a slabých stránok. Zviditeľnenie firmy RONA a.s. na slovenskom trhu a ďalšie návrhy na efektívnejšie využitie dizajnu ako zdroja konkurenčnej výhody.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01582-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.