Number of the records: 1  

Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní

  1. Title Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní
    TranslationMarketing mix in higher education
    Author infoZoltán Rózsa
    Author Rózsa Zoltán
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 2 (2012), s. 165-172. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzdelávanie vysokoškolské * výučba vedecká * študenti * marketing mix
    AnnotationIdentifikácia prístupov jednotlivých autorov k formulácii prvkov marketingového mixu vo vzdelávacích službách, špecificky v terciárnom vzdelávaní, ako východiska dizajnu ďalšieho primárneho výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.