Number of the records: 1
Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu
Title Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu Author info Martin Kadleček, Andrea Hinková Author Kadleček Martin Co-authors Hinková Andrea Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 12-13. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords programy vernostné * Slovensko * lojálnosť zákazníkov Annotation Pred rokom 2000 boli vernostné programy na Slovensku zriedkavý fenomén. V súčasnosti ich využíva veľké množstvo maloobchodných spoločností. Čo musí spĺňať kvalitný vernostný program. Akým smerom sa budú vyvíjať vernostné programy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-12
article
Number of the records: 1