Number of the records: 1  

Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy

  1. Title Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy
    Parallel titleThe Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis
    Author infoDenisa Gajdová
    Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy : [zborník vedeckých prác]. S. 56-60. - Šoporňa : Vydavateľstvo Ľuboš Janica, 2012. ISBN 978-80-970622-2-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * výskum marketingový * výrobky nové * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationViaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01740-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.