Number of the records: 1  

Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie

  1. Title Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie
    Author infoDavid Dalalishvili
    Author Dalalishvili David
    Source document Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 46-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * výrobky značkové * značky výrobkov * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationUrčenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.