Number of the records: 1  

Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí

  1. Title Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí : diplomová práca
    Author infoJana Odziomková, školiteľ: Monika Matušovičová
    Author Odziomková Jana
    Another authors Hvizdová Eva ml. (Školiteľ (konzultant))
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 78 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number869818

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha151.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.