Number of the records: 1  

Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu

  1. Title Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu : diplomová práca
    Author infoBarbora Záturová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Author Záturová Barbora
    Another authors Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 82 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number869875

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha300.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.