Number of the records: 1  

Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu

  1. Title Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu : diplomová práca
    Author infoIveta Karailievová, školiteľ: Juraj Chebeň
    Author Karailievová Iveta
    Another authors Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 67 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number869782

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha137 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce28.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.