Number of the records: 1  

Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov

  1. Title Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov : diplomová práca
    Author infoMiroslava Štibrichová, školiteľ: Lenka Pčolinská
    Author Štibrichová Miroslava
    Another authors Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2013. - 94 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number875582

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.