Number of the records: 1  

Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní

  1. Title Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca
    Author infoBeáta Polťáková, školiteľ: Lenka Šimorová
    Author Polťáková Beáta
    Another authors Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2013. - 42 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number871564

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha87.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.