Number of the records: 1  

Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky

  1. Title Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky : bakalárska práca
    Author infoNina Adamová, školiteľ: Gabriela Džuganová
    Author Adamová Nina
    Another authors Džuganová Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 65 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number870532

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.