Number of the records: 1
Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky
Title Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky : bakalárska práca Author info Nina Adamová, školiteľ: Gabriela Džuganová Author Adamová Nina Another authors Džuganová Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2013. - 65 s. Document kind práce záverečné bakalárske (Bc.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Database ZÁVEREČNÉ PRÁCE Call number 870532
File name Size Typ prístupu Príloha 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Number of the records: 1